16-04-2017, 11:33 AM
Szaleństwo Free Weekendu dobiegło końca, a tym samym znalazła się chwila na opisanie tego co ostatnio działo się w HSR. Jest to też kolejny dowód na niewątpliwą wyższość naszego klanu. Otóż w tym miesiącu nie było recapu podsumowującego tego nad czym pracował DEV-team. Rzekomo mają za mało rzeczy, aby się nimi chwalić. My mamy jeszcze mniej do pokazania a mimo tego biuletyn o stanie klanu będzie. Zapraszam do lektury jubileuszowego, 10. odcinka przygód HSR.
[Obrazek: hpVPaJr.jpg]
Marzec przyniósł nam upragniony i wyczekany update. “Końtent patch”. Nasze - lekko już zaśniedziałe umysły musiały na nowo spojrzeć na naszą ulubioną grę i przystosować się do zmian. Teraz mamy już nie tylko FOBy ale też HABy, HATy i inny trójliterowe wspaniałości.
[Obrazek: milvehicles.jpg]
Jedną z nich był całkiem nowy scoreboard, który zwrócił uwagę statystyków HSR na tą jaśniejszą a mimo tego dotąd pomijaną stronę Squada. W końcu możemy obserwować zasługi medyków i logistyków. Z medykiem jest tak, że często nie zauważasz jego istnienia aż do momentu w którym go potrzebujesz, aaaaaaaaaaaa potem znowu go nie zauważasz. Dopiero podsumowanie wyniku pokazuje jak dużo zrobili. Weźmy np. Wygrany mecz z RIPem. Dwie dosyć długie rundy. 451 takedownów, 236 dedów i uwaga uwaga: 115 podniesień! Wydaje mi się, że nie wszyscy wiedzieliśmy jaką różnicę robią “smutni panowie z widłami i czerwonym krzyżem”. 115 uratowanych ticketów. Czas oszczędzony na respach. Panowie. Macie moją dozgonną (he he) wdzięczność. W uznaniu zasług w niesieniu pomocy na polu bitwy następujący Husarze otrzymują Srebrną odznakę Medyka: Kroll34, KLOCu. To prawdziwa przyjemność być przez was stawianym.
[Obrazek: UusHc08.jpg]
[Obrazek: PCAHDdH.jpg]
Czasem klawisz “Q” potrafi być potężniejszy od serii z WKM. Wiedzą o tym ludzie, których interesuje coś więcej niż sytuacja własnego oddziału. Od wersji V9 zmieniło się parę rzeczy w warstwie strategicznej Squada. Rozdzielony radia od HABów a przez to skończyła się opcja magicznie aktywujących się FOBów. Teraz jak sobie nie poszuflujesz to się nie zespawnujesz. Pojawiła się klasa cichych bohaterów, którzy w swoich potężnych maszynach przemykają pod ogniem wroga tylko po to, żeby dowieźć zaopatrzenie. Za to jak ważna jest ich robota niech posłuży przykład zaczerpnięty z meczu z RIPami.
Za kierownicą trucka Whisper. Nasza drużyna walczy o South Stepne. W pewnym momencie przeciwnik zmienia kierunek natarcia i likwiduje naszego FOBa. Zostajemy bez możliwości spawnu w rejonie. Tracimy dwa squady. Na fladze pozostaje żywy jeden SL i dwóch medyków. Whisper rusza z zaopatrzeniem. Gdy dojeżdża do flagi SL rzuca radio, które parę sekund później jest zaopatrzone. Ruszają łopaty. Powstaje HAB. Mniej niż minutę później mamy na fladze dwa pełne oddziały. Flaga pozostaje nasza aż do końca meczu.
Druga runda. Nasza ekipa przeprowadza udany rush na West Petrivkę. Dwa oddziały. Jest to druga flaga przeciwnika, więc wściekle ją atakuje. Za kierownicą tym razem Werido. Pierwszy run - fob aktywny. Drugi run - powstają dodatkowe fortyfikacje. Na kanale command prośba o więcej zaopatrzenia. Trzeba łatać dziury w obronie. Kolejne partie zaopatrzenia dowożone są już przez zasłonę dymna, ponieważ ogień przeciwnika jest zbyt gęsty żeby mogło udać się inaczej. Strzela wroga trzydziestka. Mimo tego logistyk wraca do bazy i raz po raz dostarcza obrońcom zaopatrzenie. West Petrivka pada pod sam koniec meczu, gdy sytuacja jest i tak już bardzo dla nas korzystna. Wygrywamy obie rundy. Werido zaopatrzył 7 fobów, Whisper 5. Brawa dla obu Husarzy!
[Obrazek: KeF5z4c.png]
Ogółem od poprzedniego biuletynu zagraliśmy 11 spotkań, zrobiliśmy 1810 killi, a sami padliśmy 1483 razy, doprowadzając łączny “duży” licznik do stanu 11599 killi i 12640 dedów.
Początek kwietnia był okresem wyjątkowym dla HSR, gdyż odbył się drugi, międzygalaktyczny zlot miłośników Squada. Tym razem miejscem spotkania była Warszawa. To wydarzenie (jak i poprzednie) zakończyło się totalnym sukcesem i na długo wryje się w pamięć osób, które miały niewątpliwą przyjemność brać w nim udział. Kumbaja! Szerszy materiał w przygotowaniu.
[Obrazek: RVV3kWV.jpg]
Ledwo zdążyliśmy ochłonąć po przygodach w stolicy a już trzeba było szykować się na Free Weekend. HSR jak zawsze przygotował się do niego znakomicie i zapewnił polskiej społeczności SQ rozgrywkę na najwyższym akceptowalnym poziomie. Liczniki godzin puchły, rundy były wygrywane w kuriozalnych okolicznościach ale najważniejsze jest to, że wszyscy dobrze się bawili. Oprócz tych, którzy musieli w tym czasie łykać prozac i popijać go browarem.
Ze względu na to, że presja na wypuszczenie tego (jak widać zdecydowanie niedokończonego) odcinka biuletynu nieustannie rośnie to awanse oraz odznaczenia będą przydzielone w formie uproszczonej. (jest 11:15, Wielkanoc a ja już jestem gotowy na wyjazd do rodziny na obiad).
Jedno “oczko” do góry:
Świst - informacja podana wcześniej na forum, teraz tylko do wiadomości publicznej.
KLOCU
RMX
Kaoz
Axon
Ghutek
Fauxcross - czterech ostatnich Panów w uznaniu za ogromne zasługi i ilość włożonej pracy w przygotowanie meczów w ramach naszej sekcji taktycznej. O tym czym jest sekcja taktyczna, jak funkcjonuje i dlaczego jest to element bardzo w HSR istotny napiszemy w przyszłym biuletynie.
Tak samo z odznaczeniami. Będą. Soon. Na pewno wcześniej niż śmigła w SQ.
Wesołych Świąt wszystkim!
[Obrazek: hpVPaJr.jpg]
Marzec przyniósł nam upragniony i wyczekany update. “Końtent patch”. Nasze - lekko już zaśniedziałe umysły musiały na nowo spojrzeć na naszą ulubioną grę i przystosować się do zmian. Teraz mamy już nie tylko FOBy ale też HABy, HATy i inny trójliterowe wspaniałości.
[Obrazek: milvehicles.jpg]
Jedną z nich był całkiem nowy scoreboard, który zwrócił uwagę statystyków HSR na tą jaśniejszą a mimo tego dotąd pomijaną stronę Squada. W końcu możemy obserwować zasługi medyków i logistyków. Z medykiem jest tak, że często nie zauważasz jego istnienia aż do momentu w którym go potrzebujesz, aaaaaaaaaaaa potem znowu go nie zauważasz. Dopiero podsumowanie wyniku pokazuje jak dużo zrobili. Weźmy np. Wygrany mecz z RIPem. Dwie dosyć długie rundy. 451 takedownów, 236 dedów i uwaga uwaga: 115 podniesień! Wydaje mi się, że nie wszyscy wiedzieliśmy jaką różnicę robią “smutni panowie z widłami i czerwonym krzyżem”. 115 uratowanych ticketów. Czas oszczędzony na respach. Panowie. Macie moją dozgonną (he he) wdzięczność. W uznaniu zasług w niesieniu pomocy na polu bitwy następujący Husarze otrzymują Srebrną odznakę Medyka: Kroll34, KLOCu. To prawdziwa przyjemność być przez was stawianym.
[Obrazek: UusHc08.jpg]
[Obrazek: PCAHDdH.jpg]
Czasem klawisz “Q” potrafi być potężniejszy od serii z WKM. Wiedzą o tym ludzie, których interesuje coś więcej niż sytuacja własnego oddziału. Od wersji V9 zmieniło się parę rzeczy w warstwie strategicznej Squada. Rozdzielony radia od HABów a przez to skończyła się opcja magicznie aktywujących się FOBów. Teraz jak sobie nie poszuflujesz to się nie zespawnujesz. Pojawiła się klasa cichych bohaterów, którzy w swoich potężnych maszynach przemykają pod ogniem wroga tylko po to, żeby dowieźć zaopatrzenie. Za to jak ważna jest ich robota niech posłuży przykład zaczerpnięty z meczu z RIPami.
Za kierownicą trucka Whisper. Nasza drużyna walczy o South Stepne. W pewnym momencie przeciwnik zmienia kierunek natarcia i likwiduje naszego FOBa. Zostajemy bez możliwości spawnu w rejonie. Tracimy dwa squady. Na fladze pozostaje żywy jeden SL i dwóch medyków. Whisper rusza z zaopatrzeniem. Gdy dojeżdża do flagi SL rzuca radio, które parę sekund później jest zaopatrzone. Ruszają łopaty. Powstaje HAB. Mniej niż minutę później mamy na fladze dwa pełne oddziały. Flaga pozostaje nasza aż do końca meczu.
Druga runda. Nasza ekipa przeprowadza udany rush na West Petrivkę. Dwa oddziały. Jest to druga flaga przeciwnika, więc wściekle ją atakuje. Za kierownicą tym razem Werido. Pierwszy run - fob aktywny. Drugi run - powstają dodatkowe fortyfikacje. Na kanale command prośba o więcej zaopatrzenia. Trzeba łatać dziury w obronie. Kolejne partie zaopatrzenia dowożone są już przez zasłonę dymna, ponieważ ogień przeciwnika jest zbyt gęsty żeby mogło udać się inaczej. Strzela wroga trzydziestka. Mimo tego logistyk wraca do bazy i raz po raz dostarcza obrońcom zaopatrzenie. West Petrivka pada pod sam koniec meczu, gdy sytuacja jest i tak już bardzo dla nas korzystna. Wygrywamy obie rundy. Werido zaopatrzył 7 fobów, Whisper 5. Brawa dla obu Husarzy!
[Obrazek: KeF5z4c.png]
Ogółem od poprzedniego biuletynu zagraliśmy 11 spotkań, zrobiliśmy 1810 killi, a sami padliśmy 1483 razy, doprowadzając łączny “duży” licznik do stanu 11599 killi i 12640 dedów.
Początek kwietnia był okresem wyjątkowym dla HSR, gdyż odbył się drugi, międzygalaktyczny zlot miłośników Squada. Tym razem miejscem spotkania była Warszawa. To wydarzenie (jak i poprzednie) zakończyło się totalnym sukcesem i na długo wryje się w pamięć osób, które miały niewątpliwą przyjemność brać w nim udział. Kumbaja! Szerszy materiał w przygotowaniu.
[Obrazek: RVV3kWV.jpg]
Ledwo zdążyliśmy ochłonąć po przygodach w stolicy a już trzeba było szykować się na Free Weekend. HSR jak zawsze przygotował się do niego znakomicie i zapewnił polskiej społeczności SQ rozgrywkę na najwyższym akceptowalnym poziomie. Liczniki godzin puchły, rundy były wygrywane w kuriozalnych okolicznościach ale najważniejsze jest to, że wszyscy dobrze się bawili. Oprócz tych, którzy musieli w tym czasie łykać prozac i popijać go browarem.
Ze względu na to, że presja na wypuszczenie tego (jak widać zdecydowanie niedokończonego) odcinka biuletynu nieustannie rośnie to awanse oraz odznaczenia będą przydzielone w formie uproszczonej. (jest 11:15, Wielkanoc a ja już jestem gotowy na wyjazd do rodziny na obiad).
Jedno “oczko” do góry:
Świst - informacja podana wcześniej na forum, teraz tylko do wiadomości publicznej.
KLOCU
RMX
Kaoz
Axon
Ghutek
Fauxcross - czterech ostatnich Panów w uznaniu za ogromne zasługi i ilość włożonej pracy w przygotowanie meczów w ramach naszej sekcji taktycznej. O tym czym jest sekcja taktyczna, jak funkcjonuje i dlaczego jest to element bardzo w HSR istotny napiszemy w przyszłym biuletynie.
Tak samo z odznaczeniami. Będą. Soon. Na pewno wcześniej niż śmigła w SQ.
Wesołych Świąt wszystkim!